99,7% kupujących poleca tego sprzedawcę

Polecam2319Nie polecam6

Zgodność z opisem
4.9
Koszt wysyłki
4.9
Obsługa kupującego
5

Regulamin

 

I Warunki ogólne.

1. Sklep internetowy, znajdujący się na stronie internetowej www.degras.pl prowadzony jest przez Włoga Tomasz Przedsiębiorstwo Usługowo – Handlowe "DEGRAS", pod adresem Lusławice 49, 42-253 Janów NIP 5732548993. Zarejestrowany w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), prowadzonej przez Wójta właściwego do spraw gospodarki.

2. Sklep przeznaczony jest do składania zamówień internetowych na produkty w nim zamieszczone.

3. Zamówienia może składać każdy, kto ukończył 18 lat oraz osoba posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych.

4. Zakup w sklepie internetowym www.degras.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

 

II Procedura składania i realizacji zamówień.

1. Zamówienia w sklepie internetowym DEGRAS przyjmowane są przez stronę www.degras.pl i realizowane według kolejności ich składania.

2. Składając zamówienie Klient dokonuje wyboru towaru, sposobu płatności oraz dostawy.

3. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym są podane w złotych polskich i zawierają VAT (ceny brutto). Podane ceny nie obejmują kosztów dostawy.

4. Sprzedający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia w przypadku:
a) gdy podane przez Kupującego dane są niepełne, błędne lub wzbudzają wątpliwości, co do ich prawdziwości,
b) w przypadku wyboru metody płatności - przedpłata na konto, nie została w ciągu 7 dni zaksięgowana na naszym koncie należność,
c) w przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia – o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.

4. Procedura składania Zamówienia kończy się w momencie kliknięcia w przycisk "Potwierdzam zamówienie". Dokonanie tej czynności oznacza złożenie Zamówienia i zawarcie ze Sprzedawcą umowy kupna-sprzedaży towarów objętych Zamówieniem.

 

III Warunki dostawy i płatności.

1. Po wybraniu płatności przelewem do klienta wysyłany jest e-mail z zamówieniem, numerem konta oraz potrzebnymi danymi, a także linkiem do potwierdzenia zamówienia. Zamówienie będzie wysłane po otrzymaniu wpłaty.

2. Do każdego zamówionego towaru dołączany jest paragon lub faktura VAT. W przypadku zakupu na firmę podczas składania zamówienia prosimy o podanie w komentarzu zamówienia chęć otrzymania faktury VAT.

3. Zamówienia można składać przez całą dobę każdego dnia roku, natomiast ich realizacja odbywa się w dni robocze od Poniedziałku do Piątku w godzinach od 9:00 do 17:00.

4. Czas realizacji i dostawy zamówienia wynosi od 24h do 3 dni roboczych, a w szczególnych przypadkach może się nieco wydłużyć (np. w okresie przedświątecznym).

5. Zamówione produkty dostarczamy na terenie Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost.

6. Klient powinien sprawdzić doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju w obecności pracownika Dostawcy.

7. Koszt dostawy:
Przesyłka kurierska mini Kurier InPost - przedpłata 12,80 zł
Przesyłka kurierska Kurier InPost - przedpłata 14,00 zł
Przy zamówieniu o wartości powyżej 299,00 zł (brutto), (na terenie Polski) wysyłka GRATIS.

8. Sposoby płatności za zamówione towary:
Przelewem on-line za pośrednictwem PayU,
Przelewem zwykłym na konto bankowe sklepu.

Dane do przelewu:
PUH DEGRAS Włoga Tomasz
42-253 Janów

Nr konta: 43 1140 2004 0000 3202 7488 5851

9.  Program lojalnościowy.
Szanowny kliencie!
Gdy wydasz w naszym sklepie 50 zł otrzymasz 20 pkt., za dodanie opinii o produkcie otrzymasz 2 pkt. Gdy uzbierasz 200 pkt. otrzymasz od nas stały rabat w wysokości 5,0%, a gdy uzbierasz 300 pkt. stały rabat w wysokości 7,0%. Opcja dostępna tylko dla klientów zarejestrowanych.

 

IV Reklamacja.

1. Reklamacje należy zgłosić telefonicznie lub w formie pisemnej na adres e-mail: info@degras.pl

2. Reklamacje są rozpatrywane pozytywnie w przypadku:
- wady fabrycznej towaru,
- wady powstałej w wyniku dostawy.

3. W chwili odbioru towaru Kupujący powinien dokonać sprawdzenia stanu przesyłki. Ewentualne uszkodzenia należy niezwłocznie zgłosić kurierowi oraz sporządzić protokół szkody, a następnie skontaktować się ze Sprzedającym.

4. W przypadku odbioru uszkodzonej przesyłki z paczkomatu, należy zgłosić reklamację w najbliższej placówce Operatora.

5. Uwaga! O sytuacji, że towar dotarł do Państwa uszkodzony, należy Nas poinformować nie później niż w ciągu 3 dni od dnia odebrania przesyłki.

6. Reklamowany towar wraz z dowodem zakupu i protokołem szkody należy wysłać na adres sklepu.

 

V Odstąpienie od umowy.

1. Klient będący konsumentem ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy.

2. Oświadczenie o chęci odstąpienia od umowy i zwrocie towaru należy zgłosić drogą jednoznacznego oświadczenia wysłanego pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną.

3. Konsument jest odpowiedzialny wobec Sprzedawcy za zmniejszenie wartości rzeczy w związku z korzystaniem z niej w nieodpowiedni sposób. Klient ma prawo zbadać charakter, cechy i funkcjonowanie towaru w taki sposób, w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym. Nie może jednak używać rzeczy w sposób nieograniczony. Jeśli tak robi, Sprzedający ma prawo obciążyć go dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości towaru. Zwracany towar powinien posiadać oryginalne opakowanie.

4. Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w poniższych przypadkach:
- umów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
- umów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

5. Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem:
a. dodatkowych koszów poniesionych przez Konsumenta w związku z wyborem sposobu dostarczenia towaru innym niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego,
b. bezpośrednich kosztów zwrotu towaru (kosztów wysyłki towaru),
c. kosztów zwrotu rzeczy, jeżeli ze względu na swój charakter rzeczy te nie mogą zostać w zwykłym trybie odesłane pocztą.

6. W przypadku skorzystania przez Konsumenta z prawa odstąpienia od umowy, Konsument jest obowiązany zwrócić towar Sprzedającemu niezwłocznie tj. nie później niż w terminie nie dłuższym niż 14 dni na adres Sklepu.

7. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru (koszty przesyłki) mając na uwadze, aby wybrać taki sposób, by towar dotarł do Sprzedającego w stanie nienaruszonym.

8. Sprzedawca dokonuje zwrotu należności w taki sam sposób, jakiego wcześniej użył Klient, chyba że wyraził on zgodę na inną formę zwrotu wpłaconych środków (o ile nie łączy się to dla niego z dodatkową odpłatnością).

9. Zwrot gotówki nastąpi niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.

 

VI Ochrona danych osobowych.


1. Dane administratora danych.
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Twoje dane osobowe, jest Degras.pl Włoga Tomasz z siedzibą w 42-253 Janów, Lusławice 49 (dalej „Zleceniobiorca”albo „Degras.pl”) operator internetowej platformy handlowej dostępnej pod adresem www.degras.pl (dalej „degras”).

2. Skąd mamy Twoje dane?
Otrzymaliśmy je od Ciebie w związku z transakcjami dokonywanymi przez Ciebie na panelu oraz spółkom z grupy Allegro prowadzącym platformy sprzedażowe. Podanie danych osobowych jest niezbędne w celu zawarcia i wykonania Umowy.

3. Cele i podstawy przetwarzania danych.
Dane osobowe Zleceniodawcy będą przetwarzane w następujących celach:
a) w celu wykonania Umowy (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, dalej: RODO);
b) w celu wykonania obowiązków prawnych ciążących na Zleceniobiorcy w związku z realizacją Umowy, w szczególności obowiązków w zakresie prowadzenia rachunkowości i dokonania rozliczeń podatkowych (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
c) w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń pomiędzy Zleceniodawcą, Zleceniobiorcą, Odbiorcą (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
d) w celu promocji i marketingu bezpośredniego produktów lub usług Zleceniobiorcy (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
e) kontaktowania się z Tobą, w tym w celach związanych ze świadczeniem usług.

4. Odbiorcy danych.
Zleceniobiorca może ujawnić dane osobowe Zleceniodawcy podmiotom świadczącym usługi prawne na rzecz Zleceniobiorcy oraz spółkom z grupy Allegro prowadzącym platformy sprzedażowe, serwisy internetowe, na których możliwe jest skorzystanie z usługi platformy Degras.pl. Zleceniobiorca może również powierzyć przetwarzanie danych osobowych Zleceniodawcy dostawcom usług lub produktów, działającym na rzecz Zleceniobiorcy, a w szczególności:
• Agentom i podmiotom współpracującym ze Zleceniobiorcą w zakresie wydawania Przesyłek w Punktach Odbioru, przechowywania Przesyłek w magazynach, transportu Przesyłek, wysyłki wiadomości SMS do Odbiorców Przesyłek,
• Instytucjom Płatniczym,
• towarzystwom ubezpieczeniowym (w przypadku realizacji Usługi Ubezpieczenia),
• podmiotom świadczącym Zleceniobiorcy usługi księgowe.
Zgodnie z zawartymi z takimi podmiotami umowami powierzenia przetwarzania danych osobowych, Zleceniobiorca wymaga od takich dostawców usług lub produktów zgodnego z przepisami prawa, wysokiego stopnia ochrony prywatności i bezpieczeństwa danych osobowych Zleceniodawcy przetwarzanych przez nich w imieniu Zleceniobiorcy.

5. Okres przechowywania danych.
Dane osobowe Zleceniodawcy będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania Umowy, po czym dane będą przechowywane przez okres właściwy dla przedawnienia roszczeń i czynów karalnych lub przez okres wymagany przepisami prawa, np. przepisami podatkowymi.

6. Prawa Zleceniodawcy.
Zleceniodawca ma prawo:
a) dostępu do treści swoich danych – w granicach art. 15 RODO,
b) ich sprostowania, o ile przepisy powszechnie obowiązującego prawa wskazują na taką możliwość – w granicach art. 16 RODO,
c) ich usunięcia, o ile przepisy powszechnie obowiązującego prawa wskazują na taką możliwość – w granicach art. 17 RODO,
d) ograniczenia ich przetwarzania, o ile przepisy powszechnie obowiązującego prawa wskazują na taką możliwość– w granicach art. 18 RODO,
e) w przypadku przetwarzania danych osobowych w celu promocji i marketingu bezpośredniego produktów lub usług Zleceniobiorcy – do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych osobowych na potrzeby takiego marketingu,
f) od dnia 25.05.2018 r. przenoszenia danych, o ile przepisy powszechnie obowiązującego prawa wskazują na taką możliwość – w granicach art. 20 RODO,
g) w przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie zgody – do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

7. Od dnia 25.05.2018 r. z Inspektorem Ochrony Danych będzie można skontaktować się za pomocą adresu e-mail: info@degras.pl.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl